johnsonelin

.

K A O S

Kategori: Allmänt

Kom precis hem från en lite längre promenad..skönt höstväder ute då solen är framme :) 
Igår gjorde jag äntligen klart tentan och skicka in den..nu blir jag överlycklig om jag blir godkänd..håller tummarna och hoppas på det bästa! Är så himla trött på allt vad tenta innebär för tillfället.  Så mycket krångel som denna uppgift innefattat är nästintill omöjligt..igår slutade nämligen data nr 2 att fungera..nej det är inte ett dåligt skämt utan helt sant. När jag skulle logga in för att justera det allra sista och skicka in tentan händer detta:
Ungefär som att datan gav mig fingret och skratta mig rätt upp i ansiktet...
 
så hur löste jag detta? Jag åkte in till mammas jobb..tog hjälp av en data där och skrev klart tentan. Kändes allmänt skumt att spendera en del av lördagseftermiddagen på sjukhuset..för att skriva klart en tenta?! 
Gårdagen var inte spec händelsefull om man bortser från tentakaoset. 
 
Denna dag har innehållit förmiddagsträning, matlagning, pluggande, och som sagt en promenad i solen. 
Nu ska jag snart fixa lite kvällsmat och läsa mig igenom fler rader i kurslitteraturen. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: