johnsonelin

.

Hatt i fnatt

Kategori: Allmänt

Varför har jag inte uppdaterat? hm..ingen lust, dessutom har mitt liv varit lite kaosartat på sistone. Tankarna har fått ta över vardagen lite för mkt! Men nu har det åtminstone lugnat sig litegrann :) Har bestämt mig för att inte fortsätta min utbildning, då det inte kändes rätt..Vill liksom inte lägga 3,5 år av mitt liv till att plugga ngt som inte känns rätt.
 
Idag har jag hunnit med ett träningspass, städat, diskat, lagat en god kycklingsallad som jag mumsa i mig till lunch och nu kollar jag runt på nätet. Får se om jag börjar blogga mer igen...
 
Bjuder på lite bilder som jag tog igår :)
 
 
 
 
Till ngt helt annat..jag ser fram emot morgondagen så himla mkt! Lägger upp en bild imorgon så förstår man antagligan vrf! :)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: