johnsonelin

.

Med ett leende på läpparna

Kategori: Allmänt

Klockan ringde tio över sex imorse..sovtimmarna var det väl lite si sådär med men det gjorde inte så mycket eftersom jag hade en bra anledning till att gå upp imorse! Klockan tio i åtta anlände jag till väntrummet hos tandläkren och drygt en timme senare kunde jag gå därifrån..UTAN tandställning! en så underlig känsla..men jag älskar den! :) 
Har även strosat runt lite på stan, köpte frukt och grönsaker på torget och unnade mig ett par nya kängor...slog på stort så det fick bli ett par röda istället för det säkra och lite tråkigare svarta. Det är lammull i dem så förmodligen ska mina frusna fötter slippa frysa denna vintern :)
 
Har även varit på en jobbintervju idag och den kändes hyfsat bra..så vi får väl se!
 
Nu ska jag strax fixa en kopp kaffe och bläddra igenom senaste numret av Femina som kom med posten innan :)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: